Klantenservice

BETALEN

U kunt betalen via IDEAL, als u gebruikt maakt van internetbankieren. De voordelen: wij berekenen geen kosten voor een betaling via IDEAL. U betaalt op de vertrouwde manier van internetbankieren via veilige software. En wij versturen uw bestelling dezelfde dag nog als u voor 15.00 uur heeft besteld.

BEZORGEN

Voor 15.00 uur besteld? Het pakketje gaat dezelfde dag nog met de post mee. Bezorging wordt verzorgd door Post.nl.

Waar is mijn bestelling?

U kunt er doorgaans vanuit gaan dat uw bestelling binnen 2-3 werkdagen in huis is. Post.nl bezorgt tot 20.00 uur ’s avonds, houd hier rekening mee. Mocht uw pakketje toch niet op tijd arriveren, bel ons dan op 0165-520818 of stuur een mail naar post@mamainspe.nl. Wij kunnen dan snel voor u nakijken waar uw pakketje zich bevindt.

Niet thuis bij levering

Bent u bij aflevering van de bestelling niet thuis, dan biedt Post.nl het bij uw buren aan.  Anders komt Post.nl de daarop volgende dag gewoon weer bij u langs. Bent u er dan weer niet? Dan kunt u het pakketje afhalen bij een Post.nl punt bij u in de buurt.

Wat kost verzenden binnen Nederland?

De verzendkosten zijn € 3,95.

Wat kost verzenden naar het buitenland?

Wilt u uw bestelling laten bezorgen op een adres buiten Nederland? Neem dan contact op met onze klantenservice via post@mamainspe.nl of 0165-520818. We helpen u graag!

RUILEN EN RETOURNEREN

Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop bij Mama in Spé. Is uw aankoop niet zoals verwacht of wilt u een andere maat? Geen probleem! U kunt het artikel met de orginele labels eraan binnen 14 dagen ruilen of retourneren. Heeft u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen helaas niet meer mogelijk. Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen.

Wat kost ruilen en retourneren?

Bij ruilen en retourneren betaalt u de verzendkosten zelf. Heeft u echt een verkeerd artikel ontvangen dan regelen we dit kosteloos.

Wat ruilen en retourneren we niet?

  • Ondergoed en badkleding

  • Beschadigde en/of gebruikte artikelen of artikelen zonder de originele bevestigde labels.

  • Sale artikelen

Hoe werkt ruilen?

Kijk vooraf op de website of uw maat nog beschikbaar is. Is dat niet het geval neem dan contact met onze klantenservice via post@mamainspe.nl, wij kijken graag voor u of uw maat nog leverbaar is bij onze leverancier.

Stuur een mail naar post@mamainspe.nl met daarin uw wensen betreffende de omruiling onder vermelding van uw ordernummer.

Verstuur het pakketje (echter goed verpakt en voorzien van de bevestiging van de bestelling) naar: Mama in Spé, Raadhuisstraat 22, 4701 PS Roosendaal t.a.v. Klantenservice + uw ordernummer.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons een e-mail. Het geruilde artikel sturen wij naar u op. Is het artikel besteld? Dan sturen wij dit artikel naar u toe zodra het bij ons binnen is.

Hoe werkt retourneren?

Stuur een mail naar post@mamainspe.nl met daarin de reden van het artikel wat u wilt retourneren onder vermelding van uw ordernummer en uw IBAN.

Verstuur het pakketje (echter goed verpakt en voorzien van de bevestiging van de bestelling) naar: Mama in Spé, Markt 74 4701 PJ Roosendaal t.a.v. Klantenservice + uw ordernummer. U bent zelf aansprakelijk voor de aankomst van het pakket. Bewaar het afgiftebewijs dus goed.

Zodra wij uw pakket hebben ontvangen, krijgt u van ons per mail een bericht. Het aankoopbedrag zal binnen 10 dagen gestort worden op uw rekening.

Heeft u een andere vraag?

Neem gerust contact op met onze klantenservice via post@mamainspe.nl of bel ons op telefoonnummer 0165-520818.

Wij helpen u graag!